سئویار

سئویار،بزرگترین منبع اخبار سئو

رمز و رازهای رپورتاژ آگهی

رمز و رازهای رپورتاژ آگهی

من مانند گناه کاردینال به بسیاری از سازندگان لینک حرفه ای خواندن این صدا اعلام کردم، اما من واقعا فقط علاقه مند به آزار گیرنده که انتخاب می کند به نادیده گرفتن ایمیل نیست. من مطمئن هستم که سرعت ایمیل های ارسالی تاثیر تحویل پذیری نخواهد داشت، بنابراین آمار دیگر فقط به نظر می رسد ادامه زنگ در خانه کسی تا زمانی که آنها مجبور به پاسخ. البته، ممکنه جواب بده، ولي ممکنه گزارش هم بهت داده بشه. هر بار که پروژه ای مثل این را شروع می کنم چند قدم برمی دارم.

رمز و رازهای رپورتاژ آگهی

1. راه اندازی ایمیل، بدیهی است. من به طور معمول راه اندازی russ@، info@، contact@، media@ و گرفتن همه. من از گوگل استفاده نمی کنم. به نظر مياد، خب، اشتباهه. من تا به حال موفقیت با Zoho قبل از, اگر چه صادقانه من فقط نیاز به ایمیل بنابراین من اغلب با یک میزبان CPANEL بروید و سپس اضافه کردن سوابق MX به Cloudflare.

2. تنظیم شماره تلفن برای صوتی. من شخصا ً گراس هاپر رو دوست دارم این است که برای بهبود رتبه بندی نیست (اگر چه من آن را در سایت قرار داده) ، آن را برای بهبود نرخ تبدیل. پیام های ایمیل با شماره تلفن واقعی و آدرس ایمیل واقعی از یک فرد واقعی، با همان دامنه ترویج به عنوان دامنه در ایمیل، فقط به نظر می رسد برای انجام بهتر زمانی که پروژه خود را واقعا بالاتر از هیئت مدیره است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 10 دی 1399ساعت 22:54  توسط سئویار